Nově mě najdete na: kajajaja.blogspot.cz

Srpen 2011

Nedokonalosti světa

30. srpna 2011 v 12:21 | Kája-15 let |  Co si myslím
Spomal spomal spomal! Případ, při kterém by měli dát obyčejní řidiči pokutu policii. Svět je plný nedokonalostí a drobných zádrhelů. Mám jich pro vás jen několik. Očekávám, že rozjedete diskuzi plnou dalších a dalších problému světa.

To by se i venku upekla bábovka

26. srpna 2011 v 15:16 | Kája-15 let |  Kájinči deníček
Zachraňovalo jsem žábu. Hračku do vody, kterou ségra vyhrála na táboře. Na táborech se obyčejně vyhrávají samé blbosti, ale pravda je, že z touto žábou je opravdu sranda. Je to takový placka z materiálu, který plave. Na aquaparku se s tím dá dobře vyřádit. Včera jsem totiž dostala za úkol tam vzít ségru. V tom horku, které je, je to opravdu nejlepší. Je to šílené, takové počasí by člověk očekával spíše od července. Ale co, aspoň si užijeme to pravé letní počasí i o prázdninách.

Proč? Nový design na blogu.

23. srpna 2011 v 16:18 | Kája-15 let |  Zajímavosti
Jak si určitě všichni všimli, 21.8.2011 byl blog slavnostně převlečen do nového kabátku. Neděste se toho, že je tmavý, já se taky nevyděsila. Vždycky jsem si říkala, že mít černý blog je divné. Pak jsem ale okusila blogování při designu z nastavení a byla jsem rozhodnuta. Ono to není vůbec špatné. A stejně, když se podíváte pozorně, úplně černočerná je jen na některých místech. Pozadí stránky je skoro černá, barva 2f2f2f.

Lidi jsou prasata

22. srpna 2011 v 21:01 | Kája-15 let |  Co si myslím
Jednu dobu jsem si myslela, že bydlíme v dokonalém městě, ale postupně zjišťuju, že to tak není. Člověk jde nakoupit k Novákovi, pam pro ovoce a zeleninu, nakonec si ještě koupí nanuk, chce si ho v klidu sníst, jenže ouha, ani jedna z laviček není ideální. Kde nesedí bezdomovci, tam je nablito. V lepším případě. V horším případě musí zvratky překračovat na chodníku. A tak to je všude, jen se popíjí a dělá bordel. Kam se hnu, tam krabice od vína. Vrcholem je ten nový park.

Zbytečné články na TT a co si myslím o tématech

20. srpna 2011 v 9:51 | Kája-15 let |  Co si myslím
Asi hodně omíláné téma. Stejně napíšu, jak mě štve, když někdo pořádně nechápe, k čemu TT opravdu je. Normálně se tomu jenom směju, ale když jsem na cvočí blog napsala článek na téma týdne toaleťák, celkem mě štvalo, že na to pixelkáři hned naplácali další články. Články, které nemají žádnou hodnotu. Já vím že na cvoky píšeme články dost nesmyslné, ale stejně, dalo mi práci sepsat všechny ty cvoklé zkušenosti. (Dobře, odkaz: zde) Určitě je tento článek mnohem výš, než nějaká jedna věta: ,,Oni už na tom blogu fakt neví co, to je ale praštěné téma týdne."

Zamilovaný

18. srpna 2011 v 21:25 | Kája-15 let |  Kájinči deníček
Kdo je zamilovaný? Asi většina lidí na světě. Ale já mluvím o svém psovi. Fík a jeho milovaná Lízinka. Možná jsem už o ni psala. Je to hafina od naši trenérky. Já ji mám taky ráda, je to čiperná borderka. Dneska jsem ji celý trénink musela házet míček. Pořád do mne žďuchala. Když jsem ji míček hodila, okamžitě ho chytila. To není možné, jak jsou ty borderky mrštné, bystré a...pošahané. Asi i pěkně voní, když je z ní Fík celý pryč. Ostatní feny ho totiž vůbec nezajímaly.

Krajská výstava psů→nechtěná procházka po Ově

14. srpna 2011 v 21:19 | Kája-15 let |  Kájinči deníček
Od poslední výstavy, která byla v dubnu, ale jet na ni mi nevyšlo, jsem plánovala, že na krajskou v sprnu pojedu. Tak se stalo, že jsem dneska jela. Původně jsem měla jet s Terkou, ale ta je na táboře. Pak že pojedeme s An, jenže kde te je konec, já vlastně ani nevím. Takže jsme nakonec jeli s Ritchiem. Viděli a hladili jsme tolik psů. Jsem ráda, že jsem jela.

Facebook i na zámku

12. srpna 2011 v 12:28 | Kája-15 let |  Kájinči deníček
To není možné, jak facebook ovládá svět. Nejdřív se na něj registruje ohromné množství lidí, pak tam začnou vznikat fankluby všeho možného, od známých osobností po čokoládu, dále se začnou lajkovat internetové stránky včetně blog.cz a pak už se tam dokonce přidá (nejen) kuninský zámek. Bez facebooku asi nebude za chvíli ani možnost nakoupit.

2 Km uběhnuty

9. srpna 2011 v 12:58 | Kája-15 let |  Kájinči deníček
Dopolední spáči si o mně musí myslet, že jsem cvok. Tyto prázdniny jsem se rozhodla strávit aspoň trošku v pohybu, takže když to jde, chodím ráno běhat. Většinou tak 1500, někdy 1700-1800, pro odpočinek pouhou tisícovku. Mým cílem bylo dopracovat se na dva tisíce. Dříve jsem to už párkrát dala, ale letos mi to pořád nějak nešlo. Až dnes...

Lehnou si do postele a...

7. srpna 2011 v 13:00 | Kája-15 let |  Co si myslím
Věta osudová, která změnila mé dětské představy o tom, jak vzniká miminko.
Mamka mi vždycky říkala, že se tatínek a maminka musí mít rádi. A že když se mají moc rádi, tak v mamince začne růst miminko. Později, asi v sedmi nebo osmi jsem si prohlížela encyklopedii a člověku a tam bylo o vajíčkách a spermiích. Tak mi teda mamka vysvětlila, že se musí ty dvě buňky spojit a pak vznikne miminko. Od té doby jsem si myslela, že když se maminka s tatínkem mají rádi, tak ty spermie nějakým způsobem přeskočí do maminky. Neměla jsem představu, jak se to stane. Dokud jsem neslyšela větu z nadpisu.

Žádost o uvolnění dcery z vyučování

6. srpna 2011 v 12:37 | Kája-15 let |  Zajímavosti
Při uklízení složek v počítači jsem objevila práci ze sedmé třídy. Ve slohu jsme brali, jak správně napsat žádost o něco. Třídní tomu věnovala docela dost času, protože to prý jde se žádostmi z kopce. Jako velký domácí úkol jsme dostali vytvořit vlastní žádost. Bylo čistě na nás, koho a o co budeme žádat. Důležité bylo, aby byla žádost na velký papír (prý třídní dostala žádost na papírku z bloku), aby tam bylo datum, místo, jméno a adresa toho, koho žádáme a tak. Pak záleželo na vlastní fantazii. Co jsem vytvořila já?

Jen tři

4. srpna 2011 v 9:37 | Kája-15 let |  Kájinči deníček
Doma je zvláštní klid. Nikdo tady nekdáká, neříká, jak je Karolína pitomá, nikdo domů netahá Denisku, ani nikdo nedělá bordel v pokoji. Ne, moje ségra nepřišla na to, jak se slušně chovat. Ona jenom odjela na tábor. Na deset dní, kajsi vysoko do hor. Jo, to bych si nechala líbit. Jejich hotel je v takem kopcu, že tam nevyjede autobus. Táborníci museli poslední úsek dojít pěšky. Věci jim vezl nějaký tereňák. A do toho údajně z pokoje nádherný výhled. No. Být to tábor pro mládež, kde by nejmladším lidem bylo čtrnáct, tak bych jela okamžitě.

Alkohol atd.

1. srpna 2011 v 17:46 | Kája-15 let |  Co si myslím
Možná si říkáte, že jsem ještě příliš mladá, abych psala o alkoholu. No. Takové bych chtěla vyhnat. Jednak názor můžu mít v jakémkoli věku, za druhé je to aktuální téma, protože většina moji třídy by za trošku alkoholu dala nevím co.