Nově mě najdete na: kajajaja.blogspot.cz

No a co, tak umřel slon

10. listopadu 2015 v 14:50 | Kája-19 let |  Co si myslím
Chováná lidí na internetu mi někdy vůbec nejde do hlavy. Hádají se o sto šest, řeší věci, na kterých pomalu ani není co k řešení, nebo vypouštějí neupřímnou citovou lavinu. Například tu velkou lítost nad mrtvým slonem, jak jsem nedávno četla na Facebooku.



Bylo nebylo, v ZOO umřel slon. V ZOO, kde žijí stovky zvířat, tudíž tam smrt nemůže být žádná mimořádná událost. Slon je však na rozdíl od nějaké rybičky dost výrazný, proto o ZOO o smutné události informovala své příznivce na Facebookové stránce. Pod příspěvkem se nahromadilo nekonečné množství komentářů vyjádřující upřímnou soustrast či lítost. Hm. Vážně?

Nějakou náhodou se o pár dní později stalo, že v jiné ZOO utratili jiné zvíře. Výsledek byl stejný: příspěvek na FB s pro mne nepochopitelnými komentáři.

Zajímalo by mě, kolik lidí to skutečně rozesmutnilo. Tipovala bych to na ošetřovatelé, kteří určitě měli ke slonovi nějaký větší vztah, znali ho nejen jako nějakého slona ve výběhu, ale jako sloní osobnost. A dál? Těžko říct. Několika věrným návštěvníkům ZOO to možná přišlo líto, protože ho byli zvyklí vídat, možná ho poznali podle stylu chůze, možná si k němu také vybudovali nějaký mini vztah. Ale takových je určitě málo. A co ti další? Píšou jen tak na prázdno...

Lidi, proč to děláte? Píšete to jenom tak? Nebo abyste zapadli? Protože vám to připadá slušné?

Nechci vypadat chladně ani cynicky. Miluju zvířata. Přiznám se však, že smrt slona mě nijak nezasáhla stejně jako smrt mnoha dalších zvířat nejen v ZOO. Kdybych věděla, že se to třeba stalo kvůli nedostatečné péči, řekla bych si, že je to strašné. A to je tak všechno. Proč si zbytečně zatěžovat život něčím, co se mě netýká?

A nejde jen o smrt zvířat, jde i o smrt lidí. Každou chvilku někdo umře. Normálně se tím nezabýváme. Jakmile se to však stane někomu veřejně známému, jsou toho plné noviny, v televizi se nemluví o ničem jiném a internet je zaplaven smutnými komentáři. Já jen kroutím hlavou. Je to nutné? Smrt cizích lidí se mě prostě nedotkne. Proč se zbytečně zatěžovat?

Neupřímných reakcí je samozřejmě plno i v jiných ohledech. A bylo jich hodně i před dobou internetu. Třeba vánoční pohledy. Opravdu máme tak velkou potřebu přát veselé svátky všem adresátům?

Kdybychom šli do detailů, přišli bychom na to, že i pozdrav je vlastně dost neupřímný. Nedovedu si představit, že někdo chce, aby měli všichni kolem něj dobrý den. Dobrý den je dobrým dnem jen u známých lidí. Chci říct, že je pro mne rozdíl, jestli zdravím třeba milou paní češtinářku z gymplu nebo cizí pokladní v Kauflandu. V případě náhodných cizích lidí je dobrý den jen prázdná fráze. Stejně tak bychom mohli říkat třeba ,,smeták". Význam by to mělo pro mne úplně stejný...

Kája



(Že prý abych přestala psát hejty. Haha.)


 

31 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Karma | Web | 10. listopadu 2015 v 15:10 | Reagovat

To víš, smrt slona, to je tragédie, vždyť on neměl plnohodnotný život a tak. Ty ostatní miliony zvířat, co žeru, pfff, who cares about that.
Aneb lidi a jejich pokrytectví. Úplně ti v článku rozumím, no :) To je vždycky těžce k smíchu. Kde bere ten slon větší důležitost, než kupa dalších zvířat, co narozdíl od něj trpěla celý život a rozhodně neumřela přirozenou smrtí, to mi navždy zůstane záhadou.

2 Patrik VK Raven | 10. listopadu 2015 v 15:48 | Reagovat

Ahoj, sem se i zasmál, nicméně chci se vyjádřit k poslednímu paragrafu. Trávím spousty času v Austrálii, naposled 7 let a musím ti říci, že pozdrav ač neupřímný není zase tak špatná věc. Mě je jedno jestli mne člověk zdraví a myslí to vážně, ale když jdeš po ulici a lidi tě pozdraví s tím jejich "jak se máš", tak i když víš že jim je u prdele jak se ty máš, stejně tak jako tobě jak se mají oni, tak je to něco co ti stejně zpříjemní den. Všimla sis někdy že když se lidi na ulici smějou (ne jako blázni) ale tak usmívají, tak se lidi kolem začnou taky a vlastně je to lepší než potkat zamračený ksicht? Jinak ano, facebook nemám, respektive nepoužívám, ale smrt slona mě nijak nedostala, bohužel smrt patří k životu a udivuje mě jak lidi berou samozřejmě umírání lidí, ale jakmile na facebook je zpráva oo mrtvém "slonovi" všichni div neběží na pohřeb. Mám tři zvířata a miluju je, ale musím říct, že budu vyvádět jen když umře moje nebo které znám. Jinak, bohužel je to koloběh života.

3 Baruschka | E-mail | Web | 10. listopadu 2015 v 15:58 | Reagovat

Hmmm, i sloni jsou tvorové smrtelní a pokud se jejich čas prostě naplní a oni zemřou, budiž... To opravdu není žádný extra důvod k oplakávání :-)
Ale pozdrav mi, prosím, neber :-)
Já opravdu přeji ten "dobrý den" a na rozloučenou ještě popřeju "hezký den" :-)
Já to těm lidem opravdu přeju :-)
Už proto, že život i ten jeden den, je takový, jaký si ho uděláme :-) A já tím, že někomu jen maličko zesvětlím nevlídné podzimní počasí (jakékolov počasí), dělám den hezčí i sobě :-)
Takže je to vlastně trošku sobecké, když hezky pozdravím :-)

4 Ann Taylor | Web | 10. listopadu 2015 v 17:08 | Reagovat

Heh, zírám, on to taky někdo vidí tak a nepřipadá mu divný, když si myslím, že pozdrav "dobrý den" je naprosto prázdná a vlastně nesmyslná fráze? Ono to logicky ani nesedí na pozdrav "na přivítanou", vítat se s někým slovy "přeju vám dobrý den" je v podstatě nesmysl, logičtější by bylo naopak používat to při odchodu a při příchodu přímé "zdravím vás" :D

5 Antea | Web | 10. listopadu 2015 v 17:37 | Reagovat

Máš naprostou pravdu. Vidím a cítím to stejně a upřímně, ten pozdrave mě neskutečně dráždí. Proč mám přát dobrý den lidem, které nesnáším?

6 Sigmund Werther | Web | 10. listopadu 2015 v 17:59 | Reagovat

Svatá pravda. Třeba v současné době Karel Gott. Píše se o něm v Blesku, na Nově o něm udělají reportáž, známá mé babičky si může oči vyplakat, a zatím mé kamarádce na rakovinu umírá děda. Ona nemá potřebu se s tím svěřovat na Facebooku, a tak je to každému jedno. Kde jsme se to octli, když směr našich životů určuje nějaká sociální síť?

7 Iris | E-mail | Web | 10. listopadu 2015 v 19:11 | Reagovat

Docela s tebou souhlasím. Vzlyky nad mrtvým slonem jsem sice nezaznamenala, ale taky by se mi to zdálo absurdní. Nad pozdravem Dobrý den jsem se popravdě nikdy moc nezamýšlela, prostě je to taková ustálená fráze, v níž by mě ani nenapadlo hledat smysl.

8 higurashi-tym-cikady | E-mail | Web | 10. listopadu 2015 v 19:51 | Reagovat

V čem je život člověka cennější a významnější než život jiného tvora? Vždyť člověk na světě jen konzumuje, aniž by planetě něco vracel a bere, aniž by dával. Jen vyžírka a budižkničemu. Zato nebýt hmyzu, nikdo z nás by neexistoval a naši předci a zvířata jejich doby by pochcípali hladem.

9 Any | 10. listopadu 2015 v 20:45 | Reagovat

Vidíš, mě to zasáhlo tak, že jsem to ani nezaregistrovala... Ale smrt cizích lidí se mě někdy dotkne, když třeba ve zprávách slyším, jak krutě ten člověk zemřel, nebo jak se nemohl bránit, až mi to vžene slzy do očí...

10 Kája | Web | 12. listopadu 2015 v 18:02 | Reagovat

[2]: Já neříkám, že by se nemělo zdravit, jen, že to s tím dobrým dnem mnohdy není tak opravdové... Ale nedovedu si představit, že bych třeba přišla do obchodu a vůbec nic neřekla.

[9]: Mě by zajímalo, proč to do těch zpráv vůbec dávají.

11 Nekra | 15. listopadu 2015 v 16:34 | Reagovat

Myslím si, že to je pokrytectví, aby lidi vypadali slušně. Ve stylu "kdo nenapíše, že je mu to líto, je necitelnej opovrženíhodnej buran". Možná to i nějak souvisí s pseudohumanitou a sluníčkářstvím.

On ne každej je dost silná osobnost, aby se přiznal, že mu neznámých stvoření není líto, jako třeba ty :). No popravdě, taky mne smrt cizích lidí nedojímá. Když si to přečtu o zvířeti, tak by mi možná na chvíli bylo trochu smutno - zvířata nebývají zlá (možná tak nějaké extrémy, které zkazil zlý chovatel). Ale stejně by mi bylo blbý něco takovýho psát, právě proto, že to mám za davovou pózu.

S těma pozdravama to je pravda. I když víc se zabývám tím druhým, jak se rozlouřit, když dotyčnou osobu už nechci vidět (to je blbý říct "na shledanou" :p ). Napadá mne akorát "sbohem", ale to je od ateisty blbý taky :/.

12 Luna Dark | Web | 19. prosince 2015 v 0:20 | Reagovat

Mě vlastně nejvic zasahla smrt Mitche Luckera a taky lidí rodiny, jinak co se týká smrti slona mě nějak extra nerozsmutni, so.. Jinak s tím dobrým dnem si to nevystihla správně, lidi by se měli naučit zdravit lidi, protoze ikdyby to bylo jen taková prázdná fráze udělá to v lidech hezký pocot i treba po celý den :)

13 Čerf | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 0:21 | Reagovat

Tak tedy "smeták vespolek", když ti to přijde jedno :-). Já zůstanu každopádně konzervativně u svého oblíbeného "dobrý den", protože mi nevadí přát ani lidem které neznám, aby měli opravdu dobrý den - třeba právě ten tvůj dnešní :-).

14 sportovnii | 19. prosince 2015 v 2:23 | Reagovat

No jo,chudák slon,OVP

15 JENNIFER MOONENC | Web | 19. prosince 2015 v 7:41 | Reagovat

TAky to asi nikdy nepochopím...

16 Coneja^^ | Web | 19. prosince 2015 v 8:23 | Reagovat

Já ti nevím. Netvrdím, že by to lidi mělo rozesmutnět, za večer být spácháno 5 sebevražd a 49 sebepoškození. Nicméně Nepřijde mi nic špatného na tom, když někdo vyjádří upřímnou soustrast ke zvířeti, i když bylo "jen v ZOO".

17 Amazonka | Web | 19. prosince 2015 v 10:15 | Reagovat

Vidíš, mě zas nejde do hlavy proč má někdo potřebu řešit to, že je někomu líto mrtvýho slona. A víš co je ještě horší? Že nechápu ani to, proč má někdo potřebu řešit to, že někdo řeší, že je někomu líto mrtvýho slona, přitom to právě dělám.

To, co tu ty píšeš říká a také píše spoustu lidí a já v tom pořád nevidím nějakou logiku. Jasně, dá se diskutovat o tom, že lidí umírají pořád a tak, ale proč je sakra špatné vyjádřit lítost nad něčí smrtí? Ne, není to nutné a i kdyby to někdo dělal jenom ze slušnosti, tak to beru.

Pak je taky něco jinýho, když umře někdo, o koho se člověk v životě nezajímal a najednou je jeho nejlepší kamarád a měl k němu "strašně silný citový vztah." To zrovna nepodporuju.

18 hedd | Web | 19. prosince 2015 v 10:22 | Reagovat

S tím pozdravem mi mluvíš z duše! Nejednou jsem přemýšlela nad tím, jak je vlastně neupřímný. A stejně tak ono Na shledanou. Říkáme to i lidem, které už nikdy nechceme vidět...

19 Van Vendy | Web | 19. prosince 2015 v 10:39 | Reagovat

Vystihlas to přesně, smrt zvířete se nejvíc dotkne lidí, kteří s ním pobývali nejčastěji a utvořili si k němu nějaký vztah. Proč se k tomu vyjadřují statisíce dalších, kteří o slonu nebo žirafě nebo delfínu do té doby neslyšeli, taky nevím - možná mají pocit, že se to od ních očekává? Celkem nesmyslné, ale možné to je.
S čím tak trochu nesouhlasím, je odsuzování pozdravu Dobrý den. I když popřeješ dobrý den někomu, koho pořádně neznáš, je to pořád lepší, než kdybys na něj zařvala di do prdele. Dobrý den je přání slušnosti. Proč vlastně myslíš že je neupřímný? Slušnost je daná ajko stav určitého ohledu. Nemusíš toho druhého milovat, abys pozdravila s přáním dobrého dne. Nemusíš se mu vrhat kolem krku a objímat ho. Prostě stačí otevřít klapajznu a říct dvě pitomý slova.
Mimo jiné to znamená, že svět je v pořádku. ;-)  :-)

20 queen6 | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 11:07 | Reagovat

Když někdo mediálně známý zemře, vždy mě dokáže dokonale naštvat záplava desítek komentářů ve stylu zkratky R.I.P. Lidé jsou už natolik zdegenerovaní sociálními sítěmi, že už to neumí, ani napsat česky.
Ještě, že žádný účet na ksichtoknize nevlastním. :D

21 Illumináti | Web | 19. prosince 2015 v 11:24 | Reagovat

such facebook
                                     wow
                much hejt
         so slon
                             very rip
       8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)

22 naoki-keiko | 19. prosince 2015 v 11:49 | Reagovat

Se slony a mrtvými osobnostmi to chápu, no je to smutný, ale to je tak všechno. Když už lidi na těch soc. sítích jsou, měli by se věnovat něčemu smysluplnějšímu (diskuzím na téma týrání zvířat např.)
Se zdravením v Kauflandu s tebou nesouhlasím, tím, že pozdravíš prodavače i když neupřímně (je ti jedno, jaký má den) dodržuješ nějaký zvyk. Navážeš s tím člověkem během markování nákupu nějaký kontakt, zaplatíš a odejdeš. Je to vlastně taková slušnost, může ti to zajistit, že ti prodavač nevrazí mince tvrdě do misky, ale položí je tam (nemusí být), ale není to až tak zbytečné, na rozdíl od "upřímné soustrasti" nad slonem. :-)

23 mysteriouswolf | E-mail | 19. prosince 2015 v 12:02 | Reagovat

Ponechám stranou rozbor vyjadřování smutku nad smrtí. Chci se vyjádřit spíš k pozdravu. Pozdrav "Dobrý den nebo Ahoj" je přinejmenším slušnost. Tam se nedá uvažovat v rovině upřímný či neupřímný. A prodavačka není pro mně o nic méně, než třeba milá sousedka. V žádném případě to není prázdná fráze!

24 Pražský poděs | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 12:02 | Reagovat

Hm, to samý se dá říct o tom, cos napsala.
Tvými vlastními slovy- proč to řešit, když se tě to vlastně netýká?
Možná by bylo dobrý v tom případě zrušit sledování takovýhlech stránek, když tě to tak sere. Nebo uplně odpojit internet, když je to tak nesnesitelný, že tě takový kravina, jako tohle užírá...

25 stuprum | Web | 19. prosince 2015 v 12:33 | Reagovat

Sloní osobnost odešla na věčnost.

26 Kája | Web | 19. prosince 2015 v 12:38 | Reagovat

[17]: Já nic neřeším, jen sděluju svůj názor. A to člověk může. Stejně jako ty jsi sdělila svůj.

[19]: Zdravím, ale nevidím v tom přímo opravdové přání dobrého dne, spíš prostě slušnost, aby se nemlčelo.. :D

[23]: Ano, slušnost, vždyť o tom mluvím. A všimni si toho slova ahoj. Znamená něco? Ne, je to prostě jen slovo, které říkáme, když vidíme někoho známého. Stejně tak řeknu v obchodě to dobrý den, ale nehledám za tím ten význam. Vlastně by mi připadalo smysluplnější říkat ahoj tam a dobrý den říkat přátelům, jelikož u těch by doopravdy šlo o přání.

[24]: Opět a zase. Nic neřeším, jen sděluju názor.

27 Libor | Web | 19. prosince 2015 v 12:43 | Reagovat

Souhlasím.
Co teprve až umře Goťák :).

28 Libor | Web | 19. prosince 2015 v 12:56 | Reagovat

[26]: "Ahoj" něco znamená - ad honorem jesu (i když tak se to původně asi nepoužívalo).

29 Kosma | Web | 19. prosince 2015 v 13:30 | Reagovat

Po dlouhé době článek, co fakt patří na titulku! :-) Zajímavé úhly pohledu a dost souhlas! Lidi jsou podělaní ze slona, ale jak se žilo těm zvířatům, co mají denně na talíři, je nezajímá.

30 Silwiniel | Web | 19. prosince 2015 v 15:29 | Reagovat

Stejně tak jsem nepochopila, proč fb zaplavily francouzské vlajky...copak to něčemu pomůže?

31 Kája | Web | 19. prosince 2015 v 15:35 | Reagovat

[30]: Jo no... Jako jasně, to co se stalo, bylo hrozné. Ale co ty vlajky vyřešily? Tehdy jsem si z čisté recese hodila na profilovku českou vlajku. :D

32 Heaven | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 16:08 | Reagovat

Někteří lidé jsou hrozní pokrytci. Jen chtějí vypadat dobře, jako slušňáci a velcí cíťové. Jo, je to smutné, když umře zvířátko v zoo nebo herec, ale tolik lidí už umřelo a nikdo o ně ani slovem nezavadil. Chápu, že když zemře třeba slavný zpěvák, kterého někdo poslouchal, tak mu je z toho dost na nic, ale lidi, kteří tam píšou takové komentáře jako že jim moc chybí... to jsou zrovna ti pokrytci.
Co se týká těch pozdravů... Je to slušňost pozdravit, když někam přijdu. Přijdu do obchodu (menšího, nemyslím Tesco nebo tak něco) a místo divnýho pohledu, který na sebe s prodavačkou hodíme prostě řeknu "dobrý den". Jo, je pár lidí, který nesnáším a zdravit je prostě nechci, tak hodím jenom blbý kukuč, oni taky a jdeme dál. Na druhou stranu, odpovědět na pozdrav je povinnost. To mě prostě vytáčí,když někoho, koho dlouho znám, pozdravím a on na mě jen civí a ani nehlesne... To o člověku strašně moc vypovídá.

33 Van Vendy | Web | 19. prosince 2015 v 18:33 | Reagovat

[26]: Kájo, ale o tom to je. Proti slušnosti snad nemáš námitek a dobrý den může znamenat přeji den bez nehod, den v poklidu, den, který nepřinese nic zlého. Na tom přece proboha nic není. Jo chápala bych, kdyby se ti eklovalo zdravit třeba semetriku ze sousední ulice, která vymáchá v hubě všechny lidi z okolí a nenechá na nikom nit suchou. Ale člověk, kterého neznáš a který ti nic neudělal? Neříkám, abys zdravila každého ve městě (zdravení je spíš doména na vesnici, kde se lidi přece jen znají), ale utrousit pozdrav v obchodě, u kasy při placení, zejména když tě pozdraví i ta pokladní, přece není na škodu. Pro ni je to malý signál, že ji lidi před pokladnou berou jako člověka a ne nějakého robota za kasou. To snad stojí za pozdrav, ne-li? Jestli nechápeš tyhle drobný odstíny, tak je těžko něco vysvětlovat. Možná na to budeš muset přijít sama, jseš v rebelským věku a spousta věcí ti připadá otravných a zbytečných a blbých.

(Jen ještě, vzpomínám si na pár slov z psychosezení, když jsem chodila na jeden podnikatelský kurz, bavili jsme se o agresivitě a slušnosti a ta holka, co vedla svou dvouhodinovku, poznamenala zajímavou větičku - agresivita a ctižádost žene svět dopředu. A slušnost a ohleduplnost zajišťuje, aby se ten svět nevyvraždil.) ;-)  :-)

34 Kaja | 19. prosince 2015 v 19:02 | Reagovat

[33]: Ale ja nerikam,ze je spatne neco vyslovit,kdyz nekoho potkame nebo nekam prijdeme! Jen se pozastavuju nad prazdnosti tech slov. Tezko myslime na to,jak tem cizim lidem preje dobry den,rikame to jen proto,ze se to rika. A hlavne,pozdravy ani nejsou dulezitou veci v tomto clanku. A slovy ,,kdybychom sli do detailu“ naznacuju,ze to stejne nevidim jako nejaky vyrazny problem, spis jen vec,kterou denne delame a pritom je trochu divna,aniz bychom si to uvedomovali. Ale co. Nebyla jsem pochopenaa,tak uz ani nebudu. Muzete se pridat ke slovackemu taboru a hlasat,ze jsem egoisticky sobec,ktery pohrda ostatnimi lidmi.

35 Bessie | 19. prosince 2015 v 19:11 | Reagovat

Již zmíněné francouzské vlajky na profilovkách mě taky dost vytáčely, ovšem ani zdaleka ne tolik, jako výkřiky „Pray for Paris.“ Tak za prvé, jsme Češi, nebo ne? Za druhé, kolik lidí, kteří se takto vyjadřovali, opravdu věřilo v boha, ke kterému by se mohli modlit? A navíc si myslím, že od většiny z nich jsou to pouze prázdná gesta, kvůli kterým mají vypadat „cool“.

36 Jana | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 19:43 | Reagovat

Ono to je to jako s Francií, lidé se více a více odcizují a FB jim dává příležitost ukázat, že jsou lidé a mají city. Navíc kdo jde s davem, ten žije :)

37 Tucka | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 21:06 | Reagovat

No jo, lidi občas řeší tak nehorázný blbosti! :(

38 Naervon | 19. prosince 2015 v 21:35 | Reagovat

Popravdě... docela mě zamrazilo, když jsem si tvůj článek přečetla. Samotné se mi nelíbí, když se uděje nějaké neštěstí, které strhne lavinu komentářů, které mají zpravidla ukázat, že puberťáci od rána do večera řešící hovadiny a za nejvyšší bod zábavy považují zlít se jako prase vlastní taky nějakou lidskou stránku. Některým takovým je skutečně těžko věřit jakékoliv jiné pohnutky než touhu splynout s cool davem.

Ovšem, existuje taky mnoho lidí, kteří se na toho nepochopeného slona chodili často dívat do zoo, přichomýtli se ke krmení oblíbence, atd. Kteří by měli podobnou reakci na jakoukoliv smrt, lidskou či zvířecí, o které by se dozvěděli, celebrita necelebrita - lidé mají totiž tak trochu tendenci reagovat na to, o čem se dozvědí, kupodivu. Či vyrůstali za písniček Karla Gotta a dalších jiných českých zpěváků, a drží palce upřímně, aby se brzo vzpamatoval.

Nevypadáš chladně ani cynicky. Vypadáš přesně tak sebestředně, jako většina dnešní průměrné mládeže, snad neschopná či neochotná si připustit, že každý člověk má jiné hodnoty a city, které se můžou (občas v mnohém) lišit od těch tvých. Potom se jeden může divit, že vyrůstá nová generace lidí, pro které je zatěžko slušně pozdravit, protože je to zkostnatělý zvyk, který každé 'osvícené stvoření' odmítá uznávat. Možná ani upřímně popřání dobrého dne myslet nedokážeš. No a co, nějaká dobrá vůle, to je toho...

39 Kája | Web | 19. prosince 2015 v 21:47 | Reagovat

[38]: Ano, a těch lidí, kterým mělo být slona líto, bylo určitě dvě stě. A kdybychom se takto měli trápit každou smrtí, tak prosím pěkně teď někdo umřel, teď taky, a dokonce i teď! Tak smutni. A co týče těch pozdravů... tak jsem prostě zase nebyla pochopena. Proč bych měla myslet upřímne přání dobrého dne člověku, kterého neznám? Proč by mě mělo zajímat, jak se cizí člověk má, když ho vůbec neznám? Prostě mě zajímají moji no. Ale to už jsme úplně někde jinde.

40 Janča | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 22:29 | Reagovat

S tou smrtí to vidím asi dost podobně, takže mě zaujal spíš konec. :D A jak bys teda chtěla zdravit, když ne dobrý den? Jasně, chápu, dobrý den tím cizím lidem vážně nepřejeme, ale asi bych nemohla cizím lidem říkat třeba ahoj. :D

41 Kája | Web | 19. prosince 2015 v 22:31 | Reagovat

[40]: Ne že bych chtěla zdravit jinak. Jen když už jsem rozebírala neupřimnost, tak jsem zašla do velkého detailu... To je vše. :D

42 Viza | Mossy Plains | Web | 19. prosince 2015 v 22:40 | Reagovat

Tenhle článek jsem si užila v první lajně. :D

Proč to dělaj? No protože lidi jsou vlastně naprosto blbí. Jsou to tupci. Mě nazvali necitlivou a zlou v té onehdé kauze malého utopeného syrského dítěte. "No a co? V ten den umřelo na světě tisíce dětí. Kdyby o každím byla zpráva, nebylo by nic jiného, než žebychom neustále říkali: politujte toho chudáčka mrtvýho." 8-)

Hold, když umřeš, tak umřeš, je jedno, jestli jsi slon, šváb, beruška nebo nějaký jednobuněčný živočich. Umřeš tak jako tak.

P.S. Jak ráda říkám; nezapomen sám sobě napsat komentář, až umřeš, protože nikdo je kvůli tobě psát nebude, na to si až moc bezvýznamná osoba ve velké hromadě čehosi živého, stejně jako jsou bezvýznamní všichni slavní, co umřeli. :) Pořád byli jen kupičkou jako ty.

43 krasny-clovek | Web | 20. prosince 2015 v 0:57 | Reagovat

jen všem dej sežrat jejich pokrytectví, já už proti němu brojím dlouho!!

44 Pražský poděs | E-mail | 20. prosince 2015 v 11:44 | Reagovat

[35]: Jsme češi, tak je nám u prdele všecko, co se nas netýká? Přesně takhle to vyznělo.

45 Alien | E-mail | Web | 20. prosince 2015 v 16:11 | Reagovat

Polemizování s Gandalfem: "Co tím myslíte? Přejete mi dobrý den? Nebo tím myslíte, že je dobrý, ať o to stojím, nebo ne? Či že se právě dnes cítíte dobře? Anebo že je den jako stvořený, aby byl člověk dobrý?" ;)

46 Marka | Web | 20. prosince 2015 v 16:50 | Reagovat

máš rozhodně stejný názor jako já :) chápu, že někoho zasáhne smrt oblíbeného zpěváka, ale rozhodně mi přijdou přehnané reakce hrozné :)

47 Antia | Web | 20. prosince 2015 v 19:10 | Reagovat

RIP

48 chudobka1970 | Web | 20. prosince 2015 v 19:58 | Reagovat

Slona komentovat nebudu, protože s tebeou nesouhlasím. Ale dobrý den ano. Je příjemné, když ti ho popřeje třeba i naprosto cizí člověk. A když k tomu přidá úsměv, dokáže to zvednout náladu. Být jen upřímný je někdy na prd...

49 Many | E-mail | Web | 20. prosince 2015 v 20:06 | Reagovat

Já chápu jak to myslíš, ale prostě něco takového na internetu musi být. Ne jen ty pošahané meme komixy, rádoby vripné tzv. vtipné obrázky, fotky chatů, novinky atd. Něco takové na net prostě patří, jestli tě to nezajímá tak to prostě nečti, nikdo tě do toho nenutí. Pokud tě nezajímá že nějaký slon zemřel, tak to prostě nečti, chápu jak to myslíš ale prostě když tě to nezajímá tak si toho nevšímej, nečti to, nerozepisuj o tom články, vím že mě asi všichni tví fanoušci přijdou zavrazďit za to že jsem tě tu "urazila" ale když tě to nezajímá tak na to prostě kašli. Přehnané reakce? No a tak milovníkovi sloníků to třeba přijde líto, tomu kdo má rád zvířata nebo rád chodí do ZOO to prostě přijde líto. Smrt někoho známého? Mohl mít spoustu fanouškům a těm to sakra prostě přišlo líto lidi prostě tohle dělá, kdybych zjistila že moje oblíbená herečka/zpěvačka dnes v noci zemřela, taky bych napsala na internet: Škoda, byla skvělá, lituji jí a navždy na ní budu vzpomínat. Upřímnou soustrast. Možná nechápeš jak to myslím, protože ty jsi asi nikdy takový pocit neměla když sem píšeš takovéhle články, ale prostě to tak je. Každý kdo má dotyčného rád tak to na ten net prostě napíše a tebe nikdo nenutí do toho, abys to četla ;)

50 Kája | Web | 20. prosince 2015 v 20:32 | Reagovat

[49]: A tebe zase nikdo nenutí, abys četla toto. Prostě jsem napsala svůj názor, no. Kdybych tady psala, proč třeba nemám ráda fantasy, tak bys odpověděla, že to prostě nemám číst? Tak samozřejmě, nebudu přece číst, co mě nebaví, ale to že mě to nebaví, znamená, že mám nějaký názor a ten přece můžu i někomu sdělit. Třeba na blogu. Hm?

51 BarbaraJane | Web | 21. prosince 2015 v 0:21 | Reagovat

A když lidi nepíšou přiblblé RIP všude po Facebooku (čímž dávají najevo, že je to ve skutečnosti nemrzí ani tolik, aby napsali celou větu), přebarvují si profilovky. Proč? Protože to dělají všichni.

52 Yu | Web | 21. prosince 2015 v 1:01 | Reagovat

Proto zdravím slovy "ručník" (loučím se "žlučník") "čaj" nebo "džus"!

53 Shimi | 21. prosince 2015 v 1:29 | Reagovat

Ode dneška zdravim jedině "smeták" :D

54 Proby | Web | 21. prosince 2015 v 9:30 | Reagovat

O smrti slona jsem se dozvěděla až teď... s tou první částí souhlasím  nicméně... Když už jsme u těch lidí, pozdravit "dobrý den" slušnost je a divila by ses, komu všemu umí zvednout náladu takové popřání dobrého dne či večera od pokladní, natož i s úsměvem... Je to blbost, ale i ty dokážou zlepšit den ;)

55 Klára | Web | 21. prosince 2015 v 10:41 | Reagovat

Rozčiluješ se tu nad něčím, co ty sama děláš a neobhajuj se tím, že jsi vyjádřila názor. Rozčiluješ se tu nad lidmi, kteří vyjádřili lítost nad mrtvým slonem, ale byla to jejich volba to udělat, cítili, že je to správné, stejně tak, jako ty cítíš, že musíš vyjádřit tenhle názor. Tudíž se přestaň, opakuji slovo rozčilovat, nad něčím, co děláš i ty. ;-) A o prázdnosti slov Ahoj a Dobrý den tu psát nebudu, jelikož bych opakovala předešlé komentáře.
Moje generace, mě nepřestává udivovat. :D

56 Kája | Web | 21. prosince 2015 v 15:25 | Reagovat

No prostě jsem ráda, že už to z té titulky konečně stáhli. Skoro nikdo to nepobral. Ale to neznamená, že musíte psát takové hnusy.

57 Klára | Web | 21. prosince 2015 v 17:16 | Reagovat

[56]:Kájo, nikdo hnusy nepíše, ale pouze názor jako ty. :-)

58 Klára | Web | 21. prosince 2015 v 17:17 | Reagovat

Roozhodně se nenech rozházet komentáři. Za to ti zkažený den nestojí. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama