Fotky

Jak jednou budu bydlet

7. listopadu 2013 v 20:14 | Kája-17 let
Kdo mě trochu zná, ví, že jsem po mamce zdědila slabost pro chalupy všeho druhu. Zatímco ona je jen tak obdivuje, já ty nejhezčí kousky fotím. Z nedávného výletu jsem si přivezla celkem slušnou sbírku. V čem bych jednou určitě chtěla bydlet?

Pár fotek z podzimu

18. října 2013 v 14:03 | Kája-17 let
Nedělní procházku po louce jsme si s Fíkem oba užili. On čuchal co se dalo a já jsem fotila. Čuchání vám tady nepředvedu, ale výsledky focení ano.

ZOO Olomouc - fotky

30. září 2013 v 17:00 | Kája-17 let
Dámy a pánové, přichází slibovaný článek s fotkami ze ZOO Olomouc. Je to malá zoo, ale mají ji podle mne docela pěkně zařízenou. A může do ní pes, což je samozřejmě velké plus proti Ostravě.

Na Gruni

27. srpna 2013 v 20:19 | Kája-17 let
Trošku jsem si zanadávala, že jsem letos pořádně nebyla na horách a bum, plán na pěknou horskou procházku byl tady. Na hory bez foťáku nelez, praví staré kájovské přísloví, takže jsem dobila baterku, zkotrolovala přítomnost paměťové karty a dokumentovala.

Léto/kocur na zahradě

27. července 2013 v 22:23 | Kája-17 let
Navštívily jsme se ségrou, psem a foťákem babičku. Původně jsem myslela, že se s vám a podělím o fotky vypečené letní zahrady, ve výsledku jsou to ale spíš fotky kocura, kterého jsem mimochodem viděla poprvé v životě, přestože mu už minul rok. (ano, jezdím tam poctivě)

Než začalo pršet

18. července 2013 v 19:42 | Kája-17 let
V sobotu jsem se s kamarádkou vydala do parku za účelem pokecat a pořídit nějaké fotky. Stejně jako loni jsem si připadala pěkně blbě, když jsem tam strašila se svým kompaktem a ona tahala zrcadlovku. Počasí nám však moc nepřálo, sotva jsme se trochu rozfotily, začalo pršet.

Májové fotky

15. května 2013 v 17:40 | Kája-17 let
Dneska vám zas ukážu fotky. Co jiného byste ode mne mohli čekat, když venku všechno kvete jak šílené. Minule jste si pořádně početli, dnes se budete jenom dívat.

Focení jara - konečně!

27. dubna 2013 v 9:16 | Kája-17 let
Konečně opravdu stálo za to jít fotit kytičky. Loni to bylo mnohem dřív. A že jsem se na takovou příležitost těšila. Už od konce února, když se blýskla první naděje na jaro. Kvést a zelenat začla příroda letos opravdu se zpožděním, ale za to jede jako drak.

Bílá nadílka

11. ledna 2013 v 19:00 | Kája-16 let
Je po Vánocích, takže počasí dostalo skvělý nápad. Promnulo si bradu, jako to dělá náš fyzikář, když něco promýšlí, a napadlo ho, že by mohlo nasněžit. Bohužel teplotě se moc nechce pod nulu, takže sníh přes den taje. Klouzačky další den stojí fakt za to.

Vánoční focení (a kecy)

30. prosince 2012 v 19:17 | Kája-16 let
Když ještě ležel sníh, chtěla jsem jít fotit krásné vánoční město se sněhem a vánočním osvětlením. Sněhu bylo opravdu hodně a vypadal krásně. Focení jsem si naplánovala na jednu krásnou sobotu. Teplota se měla držet lehce pod nulou, takže kdybych šla fotit, nemrzla bych. Jenže ouha! Bylo trochu tepleji než plánovali a sněhu už ráno byla polovina. Po rožnutí (krásné slovo!) světel nebyl skoro žádný, takže jsem focení odložila. Doufala jsem, že přes prázdniny ještě cosi napadá. Nenapadalo. I tak jsem šla fotit. Focení je fajn činnost.

Jak to vypadá, když jdu fotit...

21. listopadu 2012 v 18:22 | Kája-16 let
V létě jsem během deseti minut před spaním načmárala průběh focení. Napadlo mě to, když jsem při focení Lysé hory sjela po zadku dva metry z kopce. Chtěla jsem obrázek dát na blog hned další den, ale nějak jsem na to zapomněla. Došlo k tomu až teď...

Pár fotek (teď už doopravdy!)

23. října 2012 v 21:20 | Kája-16 let
Tento článek už bude opravdový. S tím předchozím to bylo takto: Připravila jsem si ho a dala na pozdější zveřejnění. Článek však obsahoval pouze jedno slovo. Fotky jsem měla v plánu dodat později, až je zpracuju. Díky nedostatku času jsem to však neudělala. A zapomínavost způsobila, že jsem článek zapomněla smazat, takže se bez mého vědomí zveřejnil. To byl záchvat smíchu, když jsem zjistila, že se mi omylem zveřejnil článek a nasbíral čtyři komentáře...

Zase fotila

30. září 2012 v 14:00 | Kája-16 let
Už to tak bude. Kdyby foťák počítal, kolik fotek za ty tři roky, co ho vlastním, vyfotil fotek, bylo by to opravdu hodně velké číslo. On to vlastně počítá, ale nepřišla jsem na kloub tomu způsobu. V manuálu o tom nic nepíšou. Takže na to asi budu muset přijít.

Fotky - Frýdecký les

30. srpna 2012 v 10:10 | Kája-16 let
Letos jsme se s Alitheou rozhodly, že na focení se nám bude hodit Frýdecký les. Lépe řečeno: nevěděly jsme kam jít, já plácla Frýdecky les a najednou jsme tam byly. Moc jsme se nenachodily. Normální člověk by naši trasu prošel za celkem krátký čas. My jsme ale fotily, fotily a fotily, až mě překvapilo, jak dlouho nám trvalo ujít takový kousíneček.

I tulipány kvetou.

29. dubna 2012 v 10:46 | Kája-16 let
Říkejte co chcete, já budu fotit dál. A na blog to budu dávat taky. A basta.
Dnes zveřejňuji fotky tulipánů. Foceno u věžáků v pátek cestou z orchestru. Tehdy jsem si říkala, jaké je příšerné horko. Ještě jsem nevěděla, co přijde další den. Fuuu. Včera jsem šla pět minut v lehkých šatech na ramínka a v sandálích a stihla jsem se opálit. Jakoby se jaro rychle změnilo na léto, které má přijít až za dva měsíce.

První jarní fotky

26. dubna 2012 v 19:30 | Kája-16 let
Zdá se mi, že letos na sebe nechávají rostliny dlouho čekat. Doufám, že to není znamení, že se ještě vrátí sníh. Když se dívám na fotky z loňska, měla jsem už v první polovině dubna nafocené rostliny, které letos nekvetou ani teď. Třešně už byly rozkvetlé, za to letos je konec dubna a ony teprv začínají. (aspoň vydrží do prvního května, loni tou dobou skoro žádné nekvetly). Šeříky také loni touto dobou kvetly, letos se na to ještě moc nechystají. Pampelišková invaze v Pržně ještě nenastala. A co víc, stromy se ani nechtějí zelenat. Většina stromů tady listy ještě nemá...

Velikonoce ve Frýdku-Místku

8. dubna 2012 v 13:35 | Kája-16 let
Se svátky ve městě to jde značně z kopce. Jako příklad uvedu Vánoce, protože s těmi mám přece jenom větší zkušenosti. Když jsem chodila na první stupeň, bývalo v Místku na náměstí hodně stánků různého zaměření. Některé byly tradiční vánoční, jinde byli plyšáci, dřevěné hračky, kamínky, košíky atd. Potom to chablo. Posledně bylo stánků snad šest a z toho čtyři byly na klobásy a na svařák. Tak nějak to vypadá i se stánkama na Velikonoce.

Foto - sníh ve Frýdku

18. ledna 2012 v 15:00 | Kája-15 let
V noci hodně sněžilo. A přes den taky. Přestalo jen na malou chvilku. Za tu jsme stihli mít kousek angličtiny a dojít na nádraží. Pak se to zase spustilo. To bílo nejde nefotit. Tak jsem si vyšla na fotoprocházku. Pěkných fotek mám jen několik. Je to totiž pěkná makačka. Než člověk nainstaluje stativ, než nastaví správnou dobu uzávěrky, než to konečně vyjde... A k nehorázně mrznou prsty.

Večerní Frýdek před Vánocemi

12. prosince 2011 v 14:55 | Kája-15 let
Stativ, foťák a jdeme! S Ritchiem na fotografickou procházku po svíticím městě. Fotek mám jen několik. Ale stojí za to, aspoň si to myslím. Procházka nebyla jen tak, bylo by divné, kdyby se to nezamotávalo a šlo podle plánů.

Sváteční foto procházka

29. října 2011 v 9:39 | Kája-15 let
Původně jsem myslela, že na státní svátek podnikneme něco všeci cvoci dohromady, ale postupně mi ostatní odbadli. Zbyla jsem sama. Sama jsem nešla na žádnou horu, ani jsem nejela do ZOO. Udělala jsem si jen pěknou procházku za účelem pořízení hory fotek. Procházka trvala hodinu a půl a za tu dobu jsem stihla potkat plno známých, jednoho havrana a viděla jsem jeden vlak. A jak dopadly fotky? Malý zlomek níže.