Nově mě najdete na: kajajaja.blogspot.cz

Kájinči deníček

2.místo

13. září 2008 v 8:35 | Kája-12 let
Jak už jsem někdy psala, zúčasnila jsem se soutěže o nejkrásnější obrázek.
A já vyhrála druhé místo! Jsem úplně šŤastná!

Jako cenu dostanu výtvarné potřeby.

Chcete ještě jednou vidět ten obrázek?

8.9.2008

8. září 2008 v 17:45 | Kája-12 let
Tak,dneska je...celkem dobrý den...
  • První a druhou hodinu byla informatika. Fajn předmět,ještě k tomu,když jsme si mohli hrát! Prostě supr.
  • Pak to ale tak super nebylo. Byla fyzina a psali jsem opakovací test. :-( Radši se neptejte jak mi to šlo.
  • Čeština-nic moc ještě k tomu,když byla s třídní.
  • V matice jsme počítali (co jiného)
  • Volná hoďka. Napsala jsem si úkol a potom jsem ho asi 6-ti lidem dala opsat :-).
  • V pracovkách byla uvodni hodina a nuda.
  • Potom jsem šla domů a ještě byla na zástavce s jednym klukem (mojmírem,když vás to tak zajíma) než mu jel autobus. Kecali jsme a dala jsem mu opsat ukol :-)
  • Pá pá!!!!!!!!!

Už jsem tady!!!

16. srpna 2008 v 18:04 | Kája-12 let
Bylo to supeeeer! Vyrobili jsme hromadu věcí. Sice míň než loni,ale letos to nebyl výtvarný tábora. Dělali jsme trička,rumba koule,tašky a ještě mini blbosti.
Jeli jsme do Kroměříže,zámek mají krásný a zahrada přímo BOŽÍ!

V zoo Lešná s mi nejvíce líbili tučňáci a lachtani.

Na karneval jsme se převlíkly za vedoucí a vyhrály jsme nejoriginalnější masku.

Na rozlučkovém večírku jsme měli dízu. Pořád dokola hrály kanikuly,já se se toho málem zbláznila,a potom nějaka ploužáková. Já tančila se třemi kluky,ale samí blbí no....

A dneska jsme ještě stihli výlet na hrad Buchlov.

Super tábor.

Co se dělo v mém světě od pondělka k dnešku

8. srpna 2008 v 8:04 | Kája-12 let
Takže....v pondělí přijela Marťa. Nakreslily jsme obrázek perespektivy.
Uterý-vyrobily jsme: koukací záložky,mluvicí přánička,načaly prasátka,nakreslily Marianský kostel.
Středa: zvířátka z zdí,voskový obrázek,dodělaly prasátka,kytičky.Natočily jsme hudební vystoupení.Potom Marťa odjela.
Čtvrtek: Šly jsme spolu na takové super hřiště a potom na akci do DDM Frýdek-Místek,teda střediska volného času Klíč. Bylo to vyrábění. Odpo jsme jeli k babi. Má koťátka.
Pátek: Zas řijde Marťa,abysme se vyfotily do té nové blog.blog.cz soutěže.

31.7.2008

31. července 2008 v 8:32 | Kája-12 let
  • Nešla nám myš. Od pondělka. Normálka se nechtěla nabíjet. Ale naštěstí už jde.
  • V úterý jsme šly s Marťou do města. Koupily jsme si nějaký materiál na vyrábění a půjčily jsme si CD,které musíme zítra vrátit.
  • Od 28.7. nám neteče teplá voda (každoročná kontrola trubek). Je to trochu otrava ale zítra už poteče.
  • Včera jsme bylli plavat na krytém bázeně. No-bylo to dobré,hlavně málo lidí,protože moře lidí byli na aquaparku.
  • Dneska možná ujdem plavat zase nebo pojedem k babičce na jabka (podle počasí).

Co říkal jeden kluk na Slovensku

24. července 2008 v 7:21 | Kája-12 let
Šli jsme se projít a potkali jsme takového cikánka a on se podíval na Fíka a řekl: ,,Ako sa volá?" ,,Fík" Odpověděla mamka. A on: ,,Dajte mi ho." Pchá! Fíka nedáme :-)

AHOJKY! JSEM TU!

23. července 2008 v 7:50 | Kája-12 le
Na dovolené bylo bezvadně! Přivezla jsem si sedum turistických známek,třináct pohledů.....máme hodně foteček,´koupali se v termelním koupališti,teda pardon,v letnem termalnem kúpalisku. Bylo to super!

-V příjezdový den jsme šli na hrad Strečno
-Ubytovali jsme se v hotelu Borová Sihoť v Lipt. hradku
-V neděli jsme zajeli do skanzenu v Pribilině a na Štrbské pleso,byl krásný výhled na vysoké tarty
-V pondělí jsme šli pěšky do Lipt. Jána
-V úterý jsme jeli do Lipt. Mikuláše a odpoledne na to koupaliště
-Ve středu jsme šli do Demenovské jaskyně Slobody
-Ve čtvrtek jsme vyjeli do Starého Smokovce ,odtud lanovkou na hrebienok a dolu pěšky
-V pátek šli mamka s taťkou a s Vájou na loď,já zůstala s Fíkem na hotelu
-Odpoledne jsme si šli prohlédnout lipt. hradok a potom jsme šli do řeky Váh-uplavala mi žabka
-V sobotu jsme měli odjet,ale taťka se zeptal,jestli můžeme zůstat jednu noc a mohli jsme!
-Letne termalne kúpalisko
-Balení
-Odjezd domů :-(

-V pondělí jsme tu meli Adamka,taťka odvezl počítač do opravny
-V úterý jsme odjely k babi.
-V pátek jsme se vrátily
-V sobotu jsme šli na bowling
-V neděli na Prašivou
-V pondělí jsme dostali počítač
-Dneska jdu na prázdniny ve mětě do knihovny,mají tam nějaký program
-konečně jde počítač

Páčko!

27.6.2008-1.7.2008

1. července 2008 v 8:01 | Kája-12 let
Na vysvědčení jsem měla tři dvojky. Odpoledne jsme byli s mamkou ve městě. Jako každý rok nám totiž koupila knížky. Když jsme přišli do knihkupectví a já jsem popadla nějakou knížku . Zjistila jsem že to je Alice a...Dóóóóst dobrá ségra. Tak jsem si ji vzala. Ale ségra se nemohla rozhodnout co si vezme. No k vůli ní jsme tam byli hodinu.. Nakonec si vybrala blok papírových panenek,co tam mají hrmadu oblečení. (k čemu to je dobré ?) . No amka byla ráda že si něco vybrala,tak ji to koupila,ale stálo to o sto korun víc než moje kniha-tak jsem si mohla vybrat ještě jednu knihu. SUPEEER!. Potom jsme šli na pohár a já si dala malinové tyramisu. mňam. .

Pátek,sobota,neděle :-)

22. června 2008 v 8:40 | Kája-12 let
V pátek jsme měli to vystoupení,jak už jsem psala.Ulila jsem se z odpoledka a 14:15 nám jel autobus . Zpívali jsme na Mezinárodním folklorním festivalu. Všichni jsme věděli,že to musíme zaspívat suprově,ale když nás hodně chybělo,tak to stálo za nic. Ve třetím hlase byla jen jedna holka,proto jsme si nemohli dovolit tříhlasé písničky. Mno dopadlo to ´tak,že jsme zpívali jednohlasé písničky a jednu dvouhlasou. U te dvouhlasé měly být solička (já jsem měla zpívat taky),ale protože chybělo dost solistek,muselo se to zrušit. Mno prostě to bylo o ničem

Včera měla moje ségra soutěž v latinsko-amerických tanců. Naše škola vyhrála,a to rovnou dvakrát. První stupeň (kde tančila Vája) vyhráli třetí místo a druhý stupeň dokonce první.

Máme dobré žáky,že?

Odpoledne jsme jeli k babi.

Dneska jsem vstala v pul sedmé,četla jsem si,posnídala a utíkala se psem. Odpoledne asi pujdu na kolobku.....

♥Kája♥

Infoška

19. června 2008 v 13:09 | Kája-12 let
Máme infošku.

Blbloučký den

10. června 2008 v 12:04 | Kája-12 let
Ahoj lidičky. Dneska se mi zdá,že je extra blboučký den.

První hodinku jsme psali z čejáku. Byly jen tři listy a bylo to lehoučké,takže jsem poslední čtvrthodinu neměla co dělat a nudila jsem se.

V ájině jsme opakovali na písemku a zpívali nějakou přihlouplou písničku. Ach jo,strašně se mi to vleklo...

Matika-tato hodina mě přivedla k šílenství. Učitelka znamkovala model krychle,co jsme měli udělat a to strašně dlouho trvalo. Pak jsme měli počítet dva příklady,bylo to lehké (až na dva převody) a pak jsem se nudila tak strašně,že jsem si prupiskou uplně zamodřila ruku.

O fyzice raději pomlčím.

Teď jsme byli na obědě (byl dobrý) a máme volnoou hodinu. Tak jsme se s holkama vydaly do informatiky jestli je tam volno-a bylo,tak tady jsme a já si píšu tento článek.

Po volne budeme mít SSP a protože je učitelka nemocná,budeme mít sulpl,celkem supr učitelku,která nam na supl většinou čte pěkné pohádky. Tak to (doufám) půjde přežít.

Po škole pujdu do knihovny. Byla jsem tam včera,.ale tu knihu už jsem přečetla a tak musím pro další.

Kája

Školní výlet

1. června 2008 v 7:46 | Kája-12 let
26.5. jsme jeli na šk. výlet.

Tak 7:10 jsme měli být na nádraži. Učitelka: Já tam budu prvním,musím koupit lístky Ale haha,přišla skoro poslední.

Potom jsme jeli do Frenštátu p. Radhoštěm. Potom jsme čekali na autobus a odjeli do Tarzanie, kde to bylo SUPER! Takové supr prulisky,tyjo!

Tarmpolka byla tež supr,až na to že stala 20 kč.

Aguapark: No na to byla trochu zima,takže jsem hned promrzla a utíkala se oblect. Ale jinak bezva výlet.

(Původně jsem měla napsaný dlouhý článek, ale moje úžasné kamarádky se mi vloupaly na blog a smazaly mi ho.)

Co se mi stalo a co jsem zažila

24. května 2008 v 8:29 | Kája-12 let
Dneska jsem vsanula pozdě,až v sedm. Chvilku jsem si četla knžku (Stella a šíleně ulítla Tilda od Caren McCombienové). Potom jsem podnídala (jablkový závin) převlékla se (sportovní kalhoty,červené triko) ,dala jsem si do kapsy piškot,sáček a míček (kvůli psa) a šla ven s Fíkem.

Venku jsem si s ním hrála fotbal (s tím míčem co jsem vzala) . Fík vrčel. Pak se vybobčil,já mu dala piškot (co jsem si s sebou vzala) a uklidila to sáčkem (co jesm si vzala). Potom jsme potkali dva psy (jedno štěně a jednoho stařečka) a šli jsme domů.

Doma jsem se dobývala na PC.(což se mi nakonec povedlo.)

AHOJ!

Zas infoška

23. května 2008 v 13:53 | Kája-12 let

Čauky!

Zase máme infošku. Teď mií to ale,narozdíl od včerejška celkem vadí. No koho baví mt odpoledko? Naštěstí se nám to střídá s druhou skupinoutakže příští týden budu mít na vás v pátek hodně času a vyrobím nějakou animačku nebo rozvrhy.
Dnešní vyučko mi celkem uteklo.Proč? To nevím. Ale dějak byl ok,ajina to same,o čejině ani nemluvím,v občance jsme se s třídní domlouvali na výlet a v zemáku jsme psali test.(dvojka) O volné hodině u nás vypukla hádka století-celkem sranda a teď v infoišce se rozhodně nudit nemužu. Ale lepší by to stejně bylo doma.
A co vám ještě napsat ? Odpoledne nikam nejedu,tak možná půjdu ven s kámoškou. Nebo vyvenčím kolobku (to,že pujdu se psem snad zdůrazňovat nemusím.
Tak se mějte

Ahoj, máme infošku

22. května 2008 v 13:05 | Kája-12 let
Ahoj,píšu z infošky.Máme štěstí že máme tak hodného učitele a mužeme si te'd něco dělat. Minuly tyden jsme psali test-dopadl na dvojku- takže pohoda.

Jinak jsem se ve škole pěkně nudila Hv-nuda,matika-hmm,to jsem psala celou hodinuý na tabuli,takže taky nuda,čeják-opakujem na písemku-blé, a výtvarka-nevěděla jsem co kreslit,takže jsem se nudila.

Po obědě pojedu se ségrou do sboru. Tam mě to baví,další potěšení do nudného dne. Ve sboru těšíme na koncík,na ten se moc těším.

Jinak pořád hlasujte o nej triko.

30.3.2008

30. března 2008 v 15:20 | Kája-12 let
Ahoj! Tak už jsem doma.Na soustředění to bylo celkem dobré.Viděli jsem přes 15 školních časáků,co se příhlásilido soutěže o nej šk. časopis.Náše Devítkoviny tam byly taky myslím že to je ten nejlepší časopis co se přihlásil.Ostatní časopisy byly pšjné,ale třeba nepřehledné,nebo blbé články,nebo třeba se nelíbilo to,že časopis dostane třeba každá třída jen jeden. Náš časopisek dostane každý človíček c o chodí na naší školu. (+zaměstnanci)

Večer byla díza,kterou uváděl provesionalní DJ. Já jsem tančila jen chvilku. Zbytek večera jsem byla s kámoškama na pokoji a kecaly jsme.A s Aničkou jseme si vymyslely vlastní choerografii k cha-chi.

A když skončila díza (o pulnoci), měli jsme jít spát.Já jsem s Aničkou chtěla,ale holky co byly s námi na pokoji ne.Pořád kecaly a pak si tam přivedly asi tak šest holek co ani neznám.Nám to strašně vadilo a vyhaněli jsme je,ale ony si nedaly říct. Až když bylo asik tak půl řetí,Anička se rozlobila a ony: ,,Ale my jsme nevěděly že chcete spát!" No nic,tak asi ve tři byl na pokoji definitivní klid a mohlo se spát.
No zbytek byla nuda. Vstali jsme,upravili jsme se,a šli snídat. Vlastně ještě jsme se prostřídaly na WC,protože jsme asi mali blbé jídlo a skoeo všechny to prohnalo. Po snídani jsme se musle sbalit a pak se jelo domů. Jak dopadl náš časopis se neví,protože je ještě hodnotí porota a vyhláško bude ve čtvrtek.
A teď doma jsme se dospala,spolkla živ. uhlí a šla psát tento článek.

Aňo,kdybych zítra nepřišla do školy,tak budeš vědět proč!

Dnes

27. března 2008 v 13:38 | Kája-12 let
Tak co lidi,jak se máte -co děláte ?
Já se mám dobře,až nato že jsme psali z fyziky (1,1-,4,5 !),
z čejáku (asi bude jednička) a na zítra máme tři úkoly.
A to ještě musím jet do sboru. Tam to je sice super,ale jak mám stihnout ty úkoly!

Z výtvarky mám 1*,z hudebky to samé! (No ale na tom nic není,Hudební nauáku v nauce mám šestým rokem a ona mě zkoušela z toho,co jsme probírali ve druhém ročníku)
Na oběd jsme měli poděbradskou omáčku (mňam!),dobré maso (asi) hovězí. Polívka byla taky dobrá.

A ještě jedna supr věc. Místo šesti hodin jsme měli pět,protože odpadla informatika.To je dobré,co?Zítra nám odpadá odpoledko,takže taky jenom pět hodin.Prostě ulejvárna.

Ale nej je,že minulý týden tady bylo 185 lidí -bezva! Tak ať nám to vydrží!!!